Trevlig överaskning !!

Min telefon ringde infernaliskt många gånger efter gymmet och jag undrade vem fan det var som var så ivrig att få tag på lilla mig, det visade sig vara Cassandra. Hon hade bestämt sig för att komma och hälsa på mig så vid halv fyra hämtade vi upp henne på station, därefter har jag bara njutit av hennes sällskap, snackar skit, ätit onyttigt och kramats, underbart! La mig i hennes knä och nästan somnade, kände mig trygg och trött haha! I alla fall det var gosigt och så glad att se henne, så det kändes i hjärtat när hon åkte hem, även om jag var väldigt utmattad så var det bland det bästa på hela dagen, älska spontanitet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!