Dagen börjar bra, bröst, post it och mer bröst !

Sitter i köket och asflabbar, verkligen asflabbar. En underbar start på dagen! Isa om du råkar läsa detta så måste jag nog erkänna att även jag kan vara lite besatt av bröst ibland, som denna morgon ;) du är inte ensam ! Haha! Det började med att vi lekte tjugo frågor och en av oss satt med en postitlapp i pannan och såg lagom din ute.... Och sedan vet jag inte hur vi spårade ur men det gjorde vi och jag flabba så mycket att jag har smått ont i magen... Haha!

Dock måste jag erkänna att jag även har den där jobbiga gråtklumpen i halsen och det oroar mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!