Från katastrofalt till underbart!

Oj oj i förmiddags var jag skakig och svimfärdig av ångest,tog dåliga beslut, grät in public och tårarna hade inget stopp... Dem bara kom och fortsatte komma allt blev bara jätte jobbigt och för mycket, det var nog behövligt och jag fick tröst av världens finaste Madde, tack!

Dock tog jag ett riktigt bra och klokt beslut igår om att delta på vårruset i sista sekund, bästa val jag gjort sedan jag kom hit. Endorfinerna flödar och jag glömmer bort att jag faktiskt är en tjej som älskar att träna. Klarade en PW med rejäl slutspurt på under timmen. Satsade egentligen på 50 minuter men kom in på 57-58, det var så sjukt roligt och jag är i extas, nu ska jag försöka somna och i morgon är det födelsedags dags, hjälp! Haha! Åren bara rusar i väg...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, grattis på din födelsedag!!!

2013-05-30 @ 00:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!