Ren och skär lycka!

På rosa fluffiga moln...
Igår kom mamma hit på besök , bara mamma. Vi hämtade henne på station och så fort jag såg henne vart jag lycklig, älskade mamma. Vi blev släppta på stan, promenerade i slottsparken, njöt av det underbara vädret pratade och skrattade massor. Var som att allt som var/är jobbigt och tråkigt bara slutade att existera, för en stund fick jag bara vara en helt vanlig dotter, guld! Tack för den bästa dagen på länge.
På väg tillbaka till Alba var inte tårarna långt borta saknade redan mamma och ångesten fick jag som en riktig käftsmäll, tyvärr. Välkommen tillbaka till verkligheten.

https://cdn3.cdnme.se/2700678/6-3/pic_519b52bdddf2b3240ed38b25.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!