Stjärnboken

Vi har länge funderat på hur vi ska få mig motiverad, komma vidare och inte gå ner mig till ruta ett, vilket är nästintill så lågt jag sjunkit på senaste tiden ....
Då komma Camilla förslag om att jag borde skaffa mig en "stjärnbok", en bok som jag själv får bestämma hur den ska fungera .... I mitt fall är det att få stjärnor och kommentarer/respons från någon varje dag och så valde jag små fötter som symbol för varje dag jag är skadefri. Känner mig något pressad men känns också bra på något sätt vill liksom inte göra någon besviken. Men jag kämpar på nu med min bok! Idag fick jag mina första fotavtryck, känner som sagt pressen ......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!