Terapi

Idag hade vi mycket att prata om vilket jag tror är bra, känns ju bättre en total tystnad liksom. Vad pratade vi om då..? Jo en hel del självskadebeteende och hur vi ska göra för att det ska bli bättre. Jag och (Camilla och jag pratade om en stjärnbok där man bestämmer med sin kontaktperson lite hur det ska funka... Vad får man stjärna för, vad man klarar av och vad händer/belönas man med när uppnått målen) jag och PA pratade om vad som skulle vara realistiska mål och sådär, jag vägrar hamna på sjukhus igen, nej den biten hoppas jag är över. Dock så förklarade PA att han tycker jag lever farligt med andra ord blir det nog sjukhus om jag inte slutar leka med elden. Vi kom även in på skolan och hur jag hade haft det där, hur jag brukade vara och att jag alltid velat vara duktigast. Vi hade helt enkelt mycket att grotta i men fortsätter igen på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!