Bästis?

Hade terapi i morse och tog upp något som rör om i grytan för mig... Att ha en bästis. Hade gott om vänner runt omkring mig när jag var yngre och det har jag nu också men ingen bästis. Någon som vill kalla mig för sin bästis , någon som vet där lilla extra småsakerna som i slutändan är stora saker... Jätte löjligt man tycker jag borde vara tacksam för det jag har och det säger jag inte att jag inte har människor som tidigare skrivit har jag mina guldkorn och ni är så underbara. Jag önskar mig en bästis, någon att alltid kunna räkna med och ha som stöttepelare när livet känns förjävligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!