Mot Arlanda och Danmark!

Precis satt mig på bussen mot Arlanda där jag ska möta upp resten av familjen. Mamma fyller 50 år och det ska firas med buller och bong! Bara familjen och en helt ny stad att upptäcka, mysigt! Förmiddagen ägnade jag åt att göra klart min present till mamma, hoppas hon blir glad! Sedan somnade jag och missade DBT n men Camilla tyckte att jag skulle vila inför resan, gulligt av henne. (Hoppas också att jag kommer in i landet med alla mina mediciner... Håll tummarna för annars vet jag inte vad jag gör, fin liten instickare sådär)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha alltså åhh ångesten i säkerhetskontrollen när man vet att man har ett halvt apotek med sig i väskan;) hoppas det gick bra alla fall, hehe:D

2013-11-07 @ 21:47:08
URL: http://hearthypnotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!