Myssöndag!!

Hade en jätte mysig förmiddag hos mormor. Jag badade skumbad och det väckte många mysiga minnen från när jag var liten. På tal om minnen kollade vi igenom fotoalbum från när jag var liten , så mysigt! Vi bjöd över mamma, Leo och morbror på lunch då det fanns mat kvar från gårdagen sedan fick jag rusa på till bussen för att möta min ängel Johanna som jag saknat något otroligt någon jag ärligt kan säga att jag saknar varje dag! Vi kramades myste drack frappe och mös ännu mer och snackade en jäkla massa skit så nu vet jag och är uppdaterad på Johannas kärleksbekymmer, vilket jag är glad överatt du vill dela med dig av så jag faktiskt vet hur du har det! Det efter att jag själv berättat hur jag har det, så skönt att ses och så jävla ont att skiljas åt, kände mig så otroligt tom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!