Nytändning!

Har lovat Johanna att bli bättre på att blogga så nu fan hoppas jag du läser ;)
Så med detta inlägg blir det en "nytändning" på flera sätt ni kommer snart att förstå vad jag menar...

Igår kom jag faktiskt i väg på dansen, vinst! Stannade hela klassen 2-0 till mig! Men det bästa av allt var att jag fick tillbaka känslan av att detta är ju kul och jag rent av älskar det! Så man kan ju säga att det blev 3-0 till mig med andra ord storvinst helt enkelt! 

Nästa vecka ska jag även köra den avancerade klassen, ska bli kul! 



Kommentarer
Postat av: Syrran

Bra!! Visste väl att du skulle klara det!! Puss! <3

2013-11-06 @ 12:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!