Wake up the demons

Ja vad ska man säga .....de två senaste terapidagarna har satt sina spår och tankarna rullar för fullt. Grötat i väldigt jobbiga saker, är inte säker på att jag ska dela med mig av exakt vad det handlar om. Men kan säga så mycket som att jag tvivlar mer och mer på mig själv och mitt egetvärde och självkänslan finns inte alls. Men jag kämpar och kämpar men det gör så ont,  i morgon om jag klarar denna kvällen så kommer jag få en fjäril till min fjärilsbok! Men vad händer sedan!? Personalen lär ju vata glad men vad händer med mig? Vill inte få några ultimatum eller att folk hackar på mig och speciellt inte nu när jag känner mig så otroligt skör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!