Känslobomb

Skulle man väl kunna beskriva denna dag med ett ord. Skulle verkligen, verkligen behöva "bryta ihop" och framförallt inse hur mitt liv faktiskt ser ut, acceptera och  gå vidare, börja jobba framåt inte  ge upp. För återigen känns det som som jag faktiskt gett upp, att det ska vara så jävla svårt att klampa vidare?! Hur långt är jag redo att gå för att på något vänster förstå?! 

Hade ett givande och skönt långt samtal med C igår eftermiddag där det togs upp både det ena och det andra eller egentligen ALLT! Vi pratade mycket om vad jag behöver och hur jag är. C upplever mig som en liten liten flicka som hon vill ta hand om precis som säkerligen alla andra tjejer i huset. Jag tror oftas att jag inte syns och att helt enkelt bli bortglömd och inte värt ett skit, men C  sa också eller kanske mer förklarade att vi mäter inte mående i stygn eller annat destruktivt men att det är dags att hoppa av tåget innan jag hamnar i ett djupt svart hål och det blir ännu svårare att ta sig upp. Även om det var ett jobbigt samtal så var det också givande så from, nu ska jag och C ha DBT på torsdagar. Känns läskigt men det får väl vara okej. 

(nej jag är INTE på psyket, gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Malin

kämpa på, små steg! allt är bättre än inget:) dbt är bra grejer. kram

2013-10-11 @ 13:07:25
URL: http://hearthypnotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!