Mammanmys!

Har haft mamma här hela två dagar på raken, helt underbart trots att hon drog mig omkring halva stan...så älskar jag henne ändå och all tid med henne är värdefull. Idag var har jag varit så otroligt trött , medicintrött så höll på att missa stackars mamma men personalen var snäll och körde ner mig på stan så hoppade in på cafelinne och letade reda på mamma. Sedan innan vi eller i alla fall jag insåg att timmarna flugit i väg och det var dags att ta sig hem på varsit håll, jobbigt att säga hej då, men känns okej, hon ägnade mig trots allt två hela dagar, älskade lilla mamma du lyser upp min värld!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Tack gumman! Mysigt som sagt. Kram

2013-10-22 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!