Att unna sig det där lilla extra!

Mysigt! Är på hotell Charlotte med mitt hjärta Sanna som fortfarande snusar brevid mig, sötnosen! Själv är man pigg som vanligt, eller i alla fall vaken. Innan vi checkade in på hotellet igår så gjorde vi stan med andra ord... Fia har shoppat ännu mer så jävla illa, nu står det verkligen shoppoholick i pannan på mig! Fyndade i alla fall en del och mest saker som jag verkligen behövde, bh och trosor tex. Och en "väst" i typ bomull som jag tänker att jag ska ha över mina tjocktröjor lite som en jacka och så blev det ett par nya jeggings, nöjd tjej :) annars har vi haft det allmänt mysigt och jag har inte ätit något onyttigare än frukt typ, försöker ju hålla igen.. Självklart har jag inte bara ätit frukt men istället för att snaska chips och så vidare har det blivit frukt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi, har du smygfottat mig? ;)

2013-09-03 @ 13:34:28
Postat av: Mamman

Skulle liksom Sanna fråga om du smygfotat eller om Sanna visste? ;)

2013-09-03 @ 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!