Att vara eller att inte vara det är frågan?

Känslorna och ångsten smyger sig in när den har sin chans och då så
Blir allt sådär svart, bäcksvart..Men man är ju behandlingshem av en anledning:( sucks! Men ser fram emot helgen och är något nervös över att vara hemma så länge, men ska träffa min ängel på onsdag och Annika med bebis på torsdag något jag verkligen ser fram emot, Ska bli så otroligt mysigt ... Men det blir en utmaning att vara hemma på
Permis söndag till torsdag..har ju bara varit hemma någon enstaka gång sedan jag flyttade hit...skrämmande! Måste dock handla egen mat och planera in måltiderna så att jag fortsätter hålla mina fasta tider och normala portioner nu när det går så bra! Och ikväll
Skötte och valde jag fredagsmys till huset det blev grönsaker med dipp, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!