Bump bump

Nallen har åkt fram igen och jag har den alltid nära, håller fast den extra hårt. Den  ger en gnutta trygghet och hopp, nu också "ångest" mössan som sitter på huvudet. Har en skitdag idag, känner mig fet som fan, iof inte så svårt att hata något man redan är . Ibland känns det bara hopplöst och sjukt jobbigt idag är verkligen en sådan dag. Legat ihop krypen i sängen och bokstavligen försökt trycka ur mig tårar för allt gör så ont, knappt en droppe kom fram. Låg i Emilies knä och glodde på tv, åkte bil fick nästintill en panikatack så det kunde ju gått bättre ..jag har hunnit ta fram rakbladen inte en utan två gånger.,. Vad säger man ? Misslyckat? Misslyckad? Eller bara en "bump" in the road?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Styrkekram!

2013-09-18 @ 06:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!