Det är mycket nu..

Dåligt med uppdatering senaste tiden ... Så mina  söta läsare nu kommer i alla fall en liten uppdatering. Det har varit mycket på senaste tiden, mycket som gör så jävla ont..önskar någon kunde göra något men det är viljan min vilja. som saknas som dör allt för ofta, nästan så jag skäms. Har verkligen inte haft fötterna på jorden liksom svävar och vet inte om jag landat ännu. Allt känns som ett enda blurr. Dessa ord var inte det jag planerat skriva, svävar som sagt. Försöker hålla mig borta från att gå in i mig själv och verkligen närma mig, bryta ner den höga mur som jag byggt upp under minst halva mitt liv. Jag är rädd. Jag vågar inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!