En shoppoholicks bekännelser!

jag tror jag behöver hjälp... Haha! Var i Gävle igår med min KP , världens underbaraste människa för övrigt och hon är väldigt omtyckt så det är svårt att få egen tid med henne, underbart och otroligt mysigt! underbart väder hade vi också inte helt fel och så shoppade vi såklart... Wtf.. Nu är det skärpning men köpte faktiskt danskfödde som jag behövde sedan att det kanske trillade ner i påsarna ... Ops! Förstår verkligen vad som hänt med mig?! Aldrig shoppat så mycket i hela i mitt liv som den senaste månaden... Galet! Gävle var i alla fall en mycket trevlig stad och lugnt och skönt med alldeles för många affärer. Tur att inte trots allt var så mycket intressanta kläder som "talade" till mig och ändå är garderoben full också, haha. Vi avslutade våran underbara dag med glass på torget i solen och vi snackade en jävla massa skit framförallt på dit vägen men även hem såklart, en lyckad dag trots att det gick åt en del pengar. Men det jag köpt nu behöver jag ju inte köpa något nästa månaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!