Hatkärlek

Tillbaka i Uppsala och det som numera är trygghet, kanske lite för tryggt. Jag har någon slags hatkärlek till detta ställe här i Uppsala, Alba. Jag missar allt som känns viktigt, sådana löjliga saker som att veta vilka killar mina tjejkompisar dejtar, deras kärleksliv, deras liv överhuvudtaget, hänga med i svängarna  , förstå och kunna hjälpa, finnas där, veta vad som händer och när. Just nu känner jag att det är skönt att vara tillbaka här men det känns son jag förlorat mer och mer där hemma, i Stockholm. Känner mig ensam och vilsen, vart ska jag vända mig? Vem är min bästa vän? Vem kommer till "räddning" när jag behöver räddas? Vem hör mina förtvivlade skrik? vem? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!