I'm losing it..

Och så var det de där med djupdykning ....Precis hemkommen från sjukhuset efter x antal timmar i väntrummet. Var så ARG på personalen att dem inte fanns där när jag behövde dem. På något sätt slutade det med att JAG fick panik och sedan gjorde jag något som jag INTE är stolt över men det hände och nu är jag bokstavligen ihop tejpad. Personalen är helt klart inte glada (och förlåt mamma som antagligen kommer läsa detta. ) "gömmer" mig på rummet och fryser som fan, helt utmattad och tomheten är tillbaka eller så är jag bara chockad allt gick så fort. Jag är helt jävla lost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!