Is this for real?

Inte direkt ... tejpen funkade inte så nu sitter jag på sjukan igen och denna gång med stygn. När jag klev innanför dörrarna så hör jag plötsligt en sjuksköterska prata om en tjej som kommit in tidigare idag, att hon reagerat väldigt var rätt chockad av allt blod mycket blod. Allt lät så dramatiskt.... Men Inser snart att det är mig dem pratar om. Jag är för rädd för att känna, försöka förstå och acceptera, kanske för feg för att möta verkligheten. Rädd för att känna mig sårbar , släppa in folk be om hjälp...Idag har jag svikt många runt om mig och som jag skrev tidigare är jag inte stolt över denna eftermiddag vill helst radera allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!