Just like à dream

Med egna ord om denna underbara lördag! Allt gick väl inte min väg till att börja med, men allt vände så fort jag möts av en mycket speciell och efterlängtad vän, min ängel kunde inte tro att det var sant men där stod hon och som jag saknat henne! Blev självklart massor att prata om, så vi satte oss på espressohouse och pratade och pratade och pratade och jag hade ett riktigt stort leende på läpparna hela tiden. Det är inte lätt att vara så långt i från någon man älskar och bryr sig så mycket, och man inte vet när man ses igen, det gör ont! Trots att det gör ont så betydde det så sjukt mycket, tack vännen! Älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!