Men.., jävla skit!

Hade skrivit ett jätte långt inlägg om helgen som bara försvann...sucks!

Kom i alla fall till Stockholm i lördags och åkte direkt till min ängel och krama om henne! En stund efter mig dök Isa upp och jag och Johanna gjorde oss i ordning. Senare dök Emma och Linnea upp och strax där efter Jonas linneas pojkvän med sällskapsspel för att slippa undan vårt tjejsnack ;) "med andra ord"  vi skrattade massor och hade väldigt trevligt, dessutom vann mitt lag, wuhu! Måendet gick lite upp och ner och det blev jobbigt när det plötsligt dök upp fler människor, men gjorde mitt bästa för att hålla humöret uppe. Försvann en stund ner på Johannas rum för att "andas" lite och Johanna kom springandes och ropandes hon vart orolig att något hänt. Vi hamnade i ett riktigt deeptalk på golvet i hennes rum, började nästintill böla. Hon berättade hur orolig och förtvivlad hon hade varit när hon fick reda på att jag stoppat i mig tabletter den där kvällen, och att hon älskade mig och att oavsett vart jag bor och hur ofta eller sällan vi ses så betyder jag inte mindre för henne och att jag kommer att få dras med henne att hon aldrig skulle kunna glömma mig och allt vi gått igenom och hur mycket hon älskar mig, men framförallt att hon aldrig tänker ge upp hoppet om mig, tack min ängel, älskar dig!! Träffade en ny bekant, vän vet inte riktigt hur man säger men i alla fall världens gulligaste tjej, Erika, vi pratade massor, så mysigt att "bounda" med någon :) Johanna har haft det jobbigt med sömnen senaste tiden så runt halv tolv så hjälpte vi en något full Johanna ner till sin säng. Hon var absolut inte  däckad utan bara extremt trött. Runt tolv slaget ville alla få upp Johanna men hon ville ligga kvar i sängen och jag försökte med att "låt henne sova!" gick halvbra. Istället kom de flesta ner vid tolvslaget och sjöng! Jag och Erika valde att stanna kvar med Johanna i sängen, så där satt vi typ resten av kvällen. Erika stoppade om Johanna och tillslut även mig som var något trött och krypt upp brevid Johanna i sängen.  de sista gästerna lämnade huset vid tre. Jag var fortfarande vaken så smög och borstade tänderna och hoppade i pyjamsen. På söndagen vaknade vi tidigt, pratade om gårdagen, käkade fruktsallad och Johanna fick sin present, ett brythjärta ett sånt som man hade när man var liten... Så att vi alltid kan ha varandra nära! Always togheter never apart, maybe by distence but never by heart! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!