Tårar panik och för mycket ensam tid

Mamma jobbar, pappa jobbar, syrran jobbar och prinsen går i skolan. Som ni kanske förstår finns det mycket tid över till att tänka och fatta dåliga beslut, vara impulsiv, helt enkelt tappa greppet. Jag biter ihop så hårt att jag får ont i tänderna och framförallt käken vilket också kan bidra till huvudvärk. Har varit otroligt turbulent och hur mycket jag än älskar min familj, saknar mina vänner så är det dags att inse fakta, jag klarar mig inte själv, så patetiskt 24 år och klarar mig inte själv, klarar inte av att vara ensam så här mycket. Ligger i soffan ringer pappa och håller tillbaka tårarna och säger att jag inte orkar mer utan mår skit och vill tillbaka till Alba och Uppsala NU! Pappa försöker lugna och så fort vi lagt på rinner det några tårar längs mina kinder och jag önskar jag var starkare än såhär. Känner mig otroligt sårbar och svag på många olika sätt. Vill och orkar inte träffa någon just nu (bortsett från en person du vet vem du är <3) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!