Update

Var ska jag börja? Har endast internet på telefonen och det tar slut hela tiden...(men snart har jag förhoppningsvis internet på datorn! ) alla fall som sagt...Vart befinner jag mig? Vad har hänt på senaste tiden. Hmm jag tatuerade mig igår riktigt nöjd, och
Skitsnygg kille, ögongodis, yummi haha! Annars har jag börjat prata en del med Camilla som är psykolog här och vi har pratat mer och mer. Hon stöttar mig mycket med maten och luncherna nu ska jag försöka skriva ner vad jag äter, vilket alltid är jobbigt och läskigt. Känns som jag drar mig mer och mer som jag trillar ner i det där djupa svarta hålet, depressionen har funnits där länge men nu har det verkligen satsat på en djupdykning. 



Kommentarer
Postat av: Mamman

Den är ful! Men försöker tänk på symboliken. Gör du det också och om det hjälper dig så är det värt det.

2013-10-01 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!