22 april

Denna dag fick jag ÄNTLIGEN träffa min underbara BFF, min Daniel. Har bara träffat honom en gång sedan jag flyttade hit. Som jag saknat min mupp. Som vanligt vart det djupa samtal och sedan spelade Daniel ett tag på datorn och jag kollade film... Och somnade mitt i filmen HAHA! (Hoppas jag inte snarkade...) jag hade bara massa bus i huvudet så det slank ut ett och annat bus haha men med Daniel gör det liksom ingenting vi är liksom bara precis som vi är och det är så himla befriande. Och kysste någon för första gången med min piercing det var en otroligt passionerad kyss som jag kommer hålla fast hårt! Klockan gick och sedan fick jag sova i hans underbara säng. Kan säga att jag sov som en ängel. Försökte att inte visa det... Men var jobbigt att lämna honom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!