Mama I love you!

Igår hade jag min underbara mamma här. Som jag saknat henne och hennes underbara sällskap, hennes skratt, hennes tokigheter ..... Det finns inget som kan ändra på hur mycket jag älskar henne! Hon får mig alltid att le och så är hon klok som en bok. Vi gick och fikade på rådhuset, jätte mysigt, vi satt där säkert minst en timme. Stackars lillebror har det jobbigt i skolan, precis som jag hade i hans årskurs. Precis som jag i samma årskurs som tog  kål på mig. Vill bara att han ska få må bra! Inga fler "problem" lider med lillen, barn idag är hemska. Det var där mina problem började och slutade i anorexi. Ett av alla saker vi pratade om igår. Efter en låååååång mysfika så drog vi en snabb sväng på stan och tog en promenad i solen tillbaka till Alba, jätte skönt! Diskuterade och bytte tankar med mamma angående min viktnojja och att jag vill bara träna mer och att jag vill så gärna ner 5kg till men fixar jag det? Jobbar som en tok, men mamma kommer med goda råd och det kändes bara så bra att få chansen att prata med henne om det som känns så jobbigt. Att jag mår bäst när jag cyklar eller sover. Då la hon till att jag inte jag kan ju inte sitta på cykeln 24 timmar om dygnet ... Vet faktiskt inte vad jag ska göra. Känner bara för att känna att jag existerar vill jag skära upp hela min arm men samtidigt vad hjälper det då?! Fan... Innan mamma skulle lämna mig satt vi ett bra tag i hammocken och avnjöt solen och pratade lite mer. Fick ont i magen ville inte att hon skulle gå. Gick upp och la mig somnade och vaknade inte förens vid åttamedicinen. 

Fick jätte fina presenter av mamma också, tack!





Kommentarer
Postat av: Mamman

Tack. <3 Hon gör sig dock inte så bra på bild då hon tokskrattar den där mamman.....men du kan lått konstatera var du fått dubbelhakorna ifrån ;) eller förresten jag har ju mina kvar så dem kan du ju inte ha ärvt. Kram

2014-04-08 @ 11:08:52
Postat av: Mamman - igen

....det var ju inte det jag skulle säga utan att, precis som jag sa då vi pratade, så kan du inte sitta på motionscykeln 24/7 men du behöver sysselsätta dig med något. Vem som helst skulle bli tokig av att vara sysslolös dag efter dag. Börja med silversmide, keramik, måla, ja inte vet jag men någon aktivitet, spela flöjt....yoga, ja inte vet jag......men något
<3

2014-04-08 @ 11:14:13
Postat av: Mamman - en gång till

Förresten tänk på filmen vi såg.......om du lägger ner 10 000 timmar på något så kan du bli riktgt bra på det.......men man kanske inte måste till Champions Leauge det kanske räcker med att ta sig till division 6 för att vara nöjd. Vad jag menar är att du ska fundera ut något som du verkligen vill göra/bli bra på och lägga din kraft och energi på det och att det då kommer ge resultat ur flera perspektiv .....du får något annat att fokusera på och blir dessutom hyfsat duktig på något. Så kör!

2014-04-08 @ 11:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!