Besatt

Kände mig så jävla fet igår. Sedan slog det mig att jag dumt nog spytt i panik dagen innan och att det var därför jag kände mig så "plufsig ". Så jag Satt där på cykeln igår, trampade och trampade.... (Har kört 3 timmar minst halva veckan 1,5 åt gången) insåg plötligt att det varken kändes bra i kroppen eller för psyket, så det blev "bara" 1 timme men det kändes okej. Jag har puschat mig själv alldeles för hårt att jag glömt bort glädjen med träningen och bara kört slut på mig själv. Och sanningen är dessutom den att jag inte får cykla mer än 2 timmar/dag. Nej ni nu ska jag slappna av och ha roligt och vara nöjd med min träning i fortsättning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!