Påskis

Jaha då närmar påsken sitt slut. Matkampen har varit tuff men tog beslutet att faktiskt äta godis igår. 
så blev det bara en timme på cykeln, lite besviken på mig själv men inge mer godis nu! Absolut inte! Annars har vi haft det så himla mysigt med endast tre tjejer i huset och två personal. Och till påskmat lyssnade jag på dietisten och tog ägg med fin kaviar och räka samt en bit rökt lax (inte mycket men hade precis tagit en naturdiet). Även pyssel blev det på skärtorsdagen också så mysigt! Några få "intriger" har det hunnits med också men det har löst sig på bästa sätt. Har dessutom typ mer eller mindre bott i Idas rum och städat och organiserat precis ALLT i hennes rum, terapi på hög nivå. Idag åker jag hem till Stockholm med underbara familjen som kommer senare idag och hemma får jag äntligen träffa Daniel, fan vad mycket skitsnack det kommer bli! Hihi. Idag blir det en liten utflykt i solen med alla i huset ännu mera mys med andra ord. Sedan ska det städas i mitt rum och packas för nu är det bara tre dagar tills jag och min ängel åker till Tallinn där vi ska ha the time of our life! Happy happy happy happy happy :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!