Smått besviken tjej

Är på väg tillbaka till Alba efter dietistbesök. Vi pratade eller jag pratade   massor min rädsla för mat och hur vi ska gå vidare... Så nu är det bestämt det som jag länge bävat för nämligen börja äta lunch, vanlig mat, sjukt jobbigt! Ställde mig på vågen och till min besvikelse hade jag bara gått ner 4 ynka kilo. Dessutom tyckte hon att jag tränade för mycket och att hon bestämde att jag fick endast cykla EN timme idag. Känner mig inte direkt uppåt utan är rädd att jag gjort något galet, minsta felsteg kan ju leda till uppgång och då dör jag.... En jävla kamp, tänk om det blir ännu sämre om en månad typ bara 3 kilo, herregud! Måste börja planera bättre. Maten äts på samma tider och rätt mängd och absolut inget småätande, inga onödiga kalorier!! Och lätt fortsätta träna på som fan, på ett eller annat sätt, ner ska jag. 


Kommentarer
Postat av: annapanna

Hörru, fyra kilo är Grymt! du är skit duktig som kämpar på så mycket, och hellre "sakta men säkert" inte bra att bara rasa i vikt heller, tänk långsiktigt vännen =) <3

2014-04-17 @ 22:59:23
URL: http://annasteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!