Stockholm och SöS

Gårdagen tog kål på mig, så fruktansvärt trött på kvällen att det var galet. Anledning att jag skulle till SöS var för att träffa en hudläkare som kunde undersöka/utreda mina acneproblem. Mår så dåligt över hur jag ser ut i ansiktet och vill inte hålla på att sminka över tror på att det bara blir värre. Fick i alla fall inte den starka medicinen jag hade hoppats då jag inte uppfyllde kraven för den. Istället blir det samma kur som i sommras fast under en längre tid 3 månader och en annan kräm som jag endast tar på kvällen. Nu håller jag tummarna på att det ska bli bättre! 
Om inte detta funkar eller i kombination med p piller som förhindrat acne. 



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är det för medicin du får? Tycker du att det fungerade förra gången? :)

2014-04-07 @ 09:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!