Borta med vinden...

Något tillbaka i sinnet. Har inte skrivit så mycket på ett bra tag (typ who cares? Men...) i alla fall mått så fruktansvärt dåligt så att jag haft svimningsatacker framförallt de senaste dagarna. Det är tufft nu. Igår lyckades jag trots ångest och attacker vara kreativ, första gången igen sedan den första månaden här. Det kändes bra :) och med bästis sällskap och hög musik vart det topnotch! Denna morgon fick en fin start med hjälp av min ängel på kik. Vi drömde oss bort in i framtiden med barn,långa promenader med vagn och fika och massa gossip såklart, fin start på dagen, tack min ängel för det! Sitter fortfarande med ett leende på läpparna. Känner dock frustrationen men den försöker undgå för att inte få fler attacker. Har ju varit apatisk läääääänge och nu tar det ut sin rätt med råge, hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!