En fin vän och en behövlig paus!

Igår åkte jag med på morgonens medeunda. Började tänka på hur trist det varit på Alba de senaste dagarna så bestämde mig för att stanna ute hos jimpa ute på "landet" gamla Uppsala . Det var ett skönt och nödvändigt miljöombyte. Vi hade det jätte mysigt, trevligt och bra! Gosade och myste med hans underbara små marsvin! Vilka små personligheter  hihi. Gullegull! Annars snackade vi massor, pratade både seriösa och mycket oseriösa saker. Sminkade mig (och hade den minsta förhoppning om att Björn skulle se mig senare hehe. ) vi hade det verkligen så otroligt bra jag och Jim. Kommit på att vi är väldigt lika på många sätt. Skönt! Var så lugn när jag var där. Sedan kollade vi också lite  på film mellan rökpauser och snackelisnack och så åt vi sen lunch framför filmen i sängen tillsammans med marsvinen haha. Var helt underbart att komma bort från Alba ett tag, tack Jim !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!