I may not like it but I need to do it!

Jag har varit ätstörd sedan jag var 13 år gammal nu är jag 25...gått massa olika behandlingar men det är svårt att göra sig av med sin bästa vän och värsta fiende..men med massa "tjat" från min underbara ängel Johanna så vill jag inte göra henne besviken, (vi saknar Fia) så har jag hittat en behandling på ackis men vet inte vad de säger här och så förstår jag inte helt säker på att det går ihop då jag dels inte är skriven i Uppsala och dessutom är bulimi ingen prioriterad sjukdom...vilket gör mig arg! Men återkommer på den biten. Och tack älskade vän att du är så jävla envis, jag älskar dig ❤️


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer fortsätta tjata och puscha dig till den dagen du kommer ut från din läkare och du berättar att du är frisk förklarad.. Den dagen, fan i helvete vad jag längtar <3

2014-08-31 @ 12:49:18
URL: http://johannabrunnberg.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!