Maten

Jag vet inte men kanske vill ni ha lite update på hur det går med min
Bulimi/kropp ? 

Blev riktigt dålig för några veckor sedan fick panikattacker och kunde inte behålla min mat, inte något alls. Förstörde min röst kunde knappt prata, min röst var total förstörd och det var inte konstigt...trycker man ner hela jävla näven/handen i käften så kan det ibland sluta illa. För mig var det som sagt så att jag tappade rösten och det kom blod  . Allt tog mig tillbaka till tiden instängd på slutenvården på Mando. 

Nu back on track...har fått "matstöd" i några veckor nu vid lunchen, det är ett helvete men jag måste fortsätta kämpa. Nu har jag även fått matmåtten från Apoteket så jag kan vara säker på en normalportion. Just nu mäter jag kanske hälften av måtten men jobbar på det...!



Kommentarer
Postat av: Malin

skönt att du får matstöd, kan du inte få det till alla måltider?=) kram

Svar: ja det är jätte skönt...eller ja det gör det ju lite lättare och jag vill ju faktiskt inte sitta där med huvud i toaletten och skacka i panik och fortsätta och fortsätta och fortsätta....men har fått ett måltidsmått från apoteket som ser ut som DL mått så det är den hjälp jag får just nu. kram
Fia

2014-08-02 @ 11:44:50
URL: http://houseonahill.blogg.se
Postat av: Anonym

tappar du mycket i vikt under dessa perioder? tänker eftersom du inte behåller någon mat måste du tappa massvis. Samma om du följer måltidsmåtten måste du också tappa en del i vikt va?

2014-08-14 @ 08:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!