Maybe...



Kanske vill du att jag blir din, kanske vill jag bli din?!

Du är en av de finaste jag mött, dina ögon glittrar när du ser på mig och sedan kommer det där magiska leendet, jag dör!

Anledningen till detta inlägg som jag förövrigt försökt skriva typ minst fem gånger....blööö...till saken ...
En person berättade något så himla gulligt att jag seriöst inte visste vart jag skulle ta vägen. Ida och jag åkte medrunda nu i lördags och så satt vi kvar i bilen en stund för vi var mitt uppe i en konversation. Senare berättade personen att när jag klivit ur bilen ful som fan...blött hår i en ful knut i , baddräkt under en vit klänning....då har Mr Big precis sagt om jag nu inte minns helt fel..."där kommer min blivande fru!" Då hade personen frågat om det var så han kände och han hade väl genant svagt jag vet inte, så jävla söt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej det är ett par vanliga tygskor! :)

2014-08-06 @ 15:38:54
URL: http://perspektiv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!