Tvivel

Jag trodde jag kunde lita på dig, men jag är inte oskyldig själv så jag kan inte klandra dig....moving on!

Stämningen i huset är otroligt spänd, vilket är sjukt jobbigt. Det är rörigt folk snackar en jävla massa skit, jag är tyvärr inte oskyldig i detta. Något jag skäms otroligt mycket över för det är verkligen inte okej! Därför ska jag skärpa till mig och återigen utnyttja personalen, tycker dock det är jobbigt och svårt eftersom jag på något vänster inte riktigt kommer till insikt vad det är jag "behöver". 

Bästis är äntligen tillbaka från Gbg! Vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne i huset, 5 dagar var en evighet...med tanke på hur allt har varit. Bröt ihop här om dagen, är lite instabil. Börjat simma i vår pool mer och mer vilket gjorde att mitt älskade hår blev grönt så nu är det back to black...nej men mörkbrunt och idag ska jag lägga i mer färg för känner mig som en ailien...dessutom tappar jag massa jävla hår så deprimerande, får hoppas att denna sista klick gör att det känns okej och att håret sitter kvar.



Kommentarer
Postat av: Madde

Känner mig som ett svin. Förlåt...

2014-08-09 @ 11:16:32
Postat av: Madde

Känner mig som ett svin. Förlåt...

2014-08-09 @ 11:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!