Bakslag och ...

Och troligtvis sömnlös natt. Klantade mig så jävla hårt, jag är så jävla förbannad på mig själv och kan inte klandra någon annan än mig själv och iof en gnutta dietisten, eller mycket faktiskt. Sedan gårdagens besök har jag varit i chock och närmare apatisk men ändå helt crazy. Kvällen/natten slutade med sjukhus. Plus i kanten till den underbara sjuksköterskan som tog sig tid att prata med mig och få mig känna trygghet. Hade nalle med mig och så jag väl var ihopsydd och färdig på G hemåt eller till toan så står hon med ett stort leende hållandes min nalle som jag höll på att glömma. Kramade om henne och tackade så mycket, hon var verkligen underbar! 

Nu ligger jag i min säng tillbaka på Alba och oroar mig över morgondagen vet inte om jag kommer våga lämna rummet, känner mig redan slagen. Orkar inte bli dömd eller ställa till någon axen eller framförallt inte att dem fundera på om jag ska vara här på Alba jag vet ju vad jag vill! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!