Hockey rush!

Igår fick jag spontant följa med på hockey och det var precis vad jag behövde. Tror jag börjar bli en riktig "sportfåne"(hjälp!)för kollade även på
Damernas längd där Kalla tog silver, herrarnas friåkning och lite konståkning och reprisen från Sverige-Tjeckien (repris) och var intresserad och även curlingen för damerna här om dagen, vad händer med mig? Haha! Vi hade i alla fall grymma platser igår och jag hade riktigt kul, för en liten stund fick jag vara något annat än sjuk. 




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hur finner du styrkan att leva, att hitta vardagsglädje? Är i liknande situation som du, och jag är så less, det är svårt att känna att något är roligt, för allt man vill är att förändras... svara om du orkar!

2014-02-15 @ 17:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!