I'm a fucking mess!

I helgen fick jag psykbryt och då menar jag verkligen psykbryt. I'm à fucking mess. Idag fick jag sota för detta med buller och bong. Två viktiga personer har i och princip sagt att jag inte vara här på Alba, kul start på dagen, och självklart började tårarna rinna så jag inte kunde prata som sagt det lättaste är när man är så skör som jag är just nu. Jag vill byta terapeuht eftersom jag känner att det inte funkar, blir inte klok på något. Vill vara här orkar inte flytta ännu en gång och börja om, jag vill vara HÄR! Så jävla ostabilt bara men vad fan det måste ju vara okej jag som alltid försöker vara duktig och perfekt...


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag älskar dig!du hänger här runt halsen i Egypten också <3

2014-02-04 @ 20:02:00
URL: http://johannabrunnberg.spotlife.se
Postat av: Anonym

varför säger dom att du inte får vara kvar på alba? Hur går det med maten nu? Kämpa på!!

Svar: Det var lite av ett missförstånd men blev otroligt ledsen och kände mig så kränkt och liten att jag planerade massa dumheter i mitt huvud som jag dock lyckades styra undan. Jag är väldigt skör så jag bröt helt enkelt bara ihop för MIN känsla var att dem ville bli av med mig och jag är fortfarande inte lugn men de säger att dem vill hjälpa mig och att dem var oroliga.
Fia

2014-02-07 @ 11:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!