Kärlek på beställning!

Min lilla älskling, min ängel två samtal på en dag, herregud vad jag saknar dig! Blir lika lycklig VARJE gång. Jag är så osäker och skör men denna pingla något berusad ringer och talar om hur mycket hon saknar mig, alla roliga saker vi ska planera att göra i sommar och framtiden. Är hon inte underbar? Inte heller bara hur hon saknar mig utan öser kärlek och peppar mig och säger hur stolt hon är över mina framsteg och att nu är jag påväg och jag kommer fixa det här. Jag älskar dig! ( kommer aldrig kunna säga eller skriva den meningen för många gånger!) 


Tur att vi återförenas på tisdag, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!