Knäckt!

Jag vet ju att problemen och sjukdomarna inte är mitt fel... Eller är det dem jag blivit? Jag vet att dem finns där och dem äter upp mig mer och mer trots att jag äntligen fått stopp på självskadandet... Inte skadat mig på
Nästan 5 veckor nu, det är stort! Varför känns då allt så fel ? Varför gråter jag hysteriskt och är helt jävla rödögd av tårarna som rinner längs mina kinder och min granne rusar in och tröstar mig, är det så här jag ska ha det? Jag känner mig så liten så skör och när jag ÄNTLIGEN gör framsteg så kunde jag inte må sämre. Kan jag bli fixad? Kan jag bli frisk? Verkar inte så, trots allt jävla kämpande... Är jag hopplös? Finns det ingen som kan laga mig? Få puaselbitarna på plats? Vet inte hur jag ska klara kvällen om jag klarar kvällen,
Vet inte hur jag ska orka mer, är helt
Knäckt! 



Kommentarer
Postat av: systeryster

Håll ut lite till bara, du äger! Vet att du kommer klara det, och är helt övertygad om att du kommer må bättre och att det kommer kännas lättare snart! Fortsätt kämpa bara! Älskar dig! Puss <3

2014-02-13 @ 03:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!