Svar på tal/förklaring

Fick en kommentar häromdagen om det  missförstånd som blev i det förra inlägget. Jag kände mig helt enkelt så vilsen och att ingen ville ha mig här så grät floder och är fortfarande orolig, vilket det visade sig att personalen också var oroliga för min skull. Why? Ja...för att dem känner mig så och vet att jag är otroligt skör. Boende hade kommit till C och "klagat" på att de inte vågar säga till mig när jag pratar om olämpliga saker som självskadebeteende och mat för att de är rädda att jag ska springa upp och skada mig och att detta i sin tur skulle kunna leda till att jag blir utstött av de andra. Bröt som sagt ihop ihop totalt, jag gråter inte ofta men kunde inte andas pga alla tårar. C förklarade i alla fall att hon bara är orolig. 

Angående den andra frågan som jag fick ... Hur det går med maten?
Skulle säga att jag inte riktigt vet, eller vill veta för det är så otroligt jobbigt! 

Kommentarer
Postat av: Isa

men alltså, hur menar du att det är jobbigt med maten? du har ju inte anorexi, för du äter ju. är man överviktig kan man verkligen ha svårt att äta då? hur gick du upp i vikt? menar inget illa, har bara undrat så himla länge, försöker verkligen förstå. kämpa kära du, hoppas det blir bättre snart!

2014-02-09 @ 12:29:19
Postat av: Anonym

MAN KAN HA EN ÄTSTÖRNING UTAN ATT VARA ANOREKTISK. ÄR DU HELT INKOMPETENT "ISA"? Tycker du ska söka upp vad en ätstörning egentligen innebär! Idiot.

2014-02-21 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!