Tacksamhet och kärlek!

 De senaste dagarna har jag fått upp ögonen för att jag INTE är ensam. Jag har trott att jag förlorat alla på vägen att jag är i vägen, att jag är ensam och ingen bryr sig. På terapin i dag vart det ännu mer uppenbart... Jag omedvetet eller omedvetet pushar folk till att inte vilja/orka vara med för att få mig själv känna mig ensam för sjukdomen säger att jag inte är värd dem, något i den stilen i alla fall....jag är helt enkelt en helt annan person. Jag har blivit min sjukdom och tappat greppet om mig, mig Fia som finns där inne någonstans den lilla Fian vill tacka alla som finns och har funnits med på min resa... Som fortsätter och skulle antagligen aldrig vara i livet idag om ni inte fanns! 

Jag är så lyckligt lottad med så underbara människor omkring mig vänner, familj och personal/boende här i huset. Förlåt om jag sårat någon eller några på vägen det har inte varit medvetet, tack för att ni finns ÄLSKAR er ALLIHOP! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!