Terapi

Jag fick bestämma om vi skulle stanna i huset eller om vi skulle åka i väg. Jag bestämde att vi drog iväg till Waynes där vi var häromdagen och kom fram till att detta är "vårt" café nu. Tydligen så tyckte Camilla jag full i fan/busig ut, fattade inte vad hon pratade om men tror det beror på att Daniel hörde av sig och att vi beställt piercingar, hihi. Så lite busig är jag, impulsiv? Kanske! ;) fick höra att personalen tycker jag är jätte duktig och även Camilla som kämpar så jävla hårt. Det jobbiga är att själv tycka jag är duktig... Suger in kritik och negativtitet som en svamp och alla bra saker försvinner lika snabbt som jag fått . Vi pratade om så mycket mer men någon har tryckt på stoppknappen i mitt huvud så jag minns inte exakt. Men tror vi bestämde bla att jag skulle fortsätta hos dietisten och lite hur jag skulle gå tillväga med det. Hon sa också att jag äntligen visar på att jag faktiskt vill ha hjälp, tog bara ett år... Eller så. Och att dem nu ska vägleda mig så slipper jag kanske svänga in på helt fel väg. Känner mig dock ganska lost och "utanför" jag är osäker och rädd och för att inte skada någon annan håller jag mig mycket på rummet som personalen också har märkt och börjar oroa dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!