Terapi

I nuläget har jag endast en timme terapi i veckan. Känns ovant och vet inte om det är bra eller dåligt återstår att se. På terapin lyssnade jag mest och kunde knappt kolla på Camilla för allt bara kändes skit och jag vägrar tårar. Vet inte hur många gånger Camilla sa att det var okej att gråta men nej INTE jag inte i min värld. Eftersom det inte kom så många ord ur min mun så började Camilla försöka dra ur mig hur jag "kände" och att jag var förbannad, vägrade erkänna det också. Hon sa att hon ser mig som hon alltid säger och sa att jag gått hela veckan och sett ut som ett åskmoln så något måste vara fel. Var som sagt mest tyst men när jag väl öppnade munnen så var vi där igen, ingen ser mig, ingen vill ha mig och berättade även om duschexidenten som uppkommit för några dagar sedan. Camillas slutliga ord till mig var att just nu är jag den som mår absolut sämst i huset och att hon "lider" med mig och oroar sig. Nu satsar vi på hotstone massage på tisdag om jag sköter mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!