Blod svett och tårar...

..... Minus det första på snart 10 dagar!
Här har det ekat tomt några dagar men nu är jag tillbaka, har mest sovit och hur kul är det för er få tappra läsare att läsa om hur mycket eller lite jag sover...? Det har ju varit "lite" kaos här som ni knappast kunna missat... Eller så har ni helt enkelt gett upp hoppet om mig. Mår piss men går ändå upp på morgonen försöker hålla mig vaken hela dagen men går väl inte jätte bra för tillfälle. Hade dock en riktigt mysig dag förra veckan hemma hos Camilla och jag var den första att få träffa deras tillskott i familjen lilla molly, fick mig att känna liiiiiite speciell. Vi hade mysigt riktigt mysigt! 


Vi som var och kanske är väldigt olika och lika på samma gång, men för ett halvår sedan hade nog ingen trott att vi skulle sitta ihop även kallade Bill och Bull. Det är sällan man hittar någon som man kommer så nära så snabbt, tackar nu varje dag för att Bill och Bull existerar även om personalen försöker sära på oss på gott och ont. Men i min värld är det du som håller mig på två ben just nu, du och ingen annan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!