Dietisten

När jag äntligen lyckats utan adress hittat rätt och som jag var stressad, åkte upp och ner i hissen och lyckades tillslut hitta in till dietisten. Det var ett lugnt och tryggt samtal. Hon fick höra min historia och att mitt mål om en normalvikt. Fick sedan beskriva ungefär hur en dag såg ut i matväg för mig och så förklarade jag också att jag bla försökt med LCHF och nu nutrieltt för att jag har svårt med med vanlig mat. Vi diskuterade hur vi ska arbeta fram tills nästa möte, babysteps! Jag ska fortsätta med nutrieltt och frukt och även försöka äta sallad men "störst" av allt minst två ggr i veckan sitta med i matsalen och äta mitt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!