För många ord och tankar!

Kanske dags att damma av bloggen och skriva lite, har ju faktiskt haft det helt okej senaste tiden, men fan vad jag kämpat, tårar, ångestattacker med mera med mera..

För exakt en vecka sedan blev det några timmar på stan med syrran hem och packa och syrran drog och träffa Frasse och sedan åkte vi mot Stockholm och Tyresö typ mitt i natten, kan säga att jag somnade snabbt och gott. MEN .....höjdpunkten på förra veckan var att få träffa min Johanna! (Fick min julklapp som var bio och middag) mådde skit när jag satt där på bussen men visste att så fort jag skulle se henne och få kramas så skulle allt kännas så mycket bättre, det vart en vändpunkt! Hade alltså en hel dag med Johanna, bara vi två. Först vart det en rejäl låååååång fika och oj vad vi pratade och skrattade, det var så skönt att få skratta. Vi pratade om allt mellan himmel och jord typ killar, relationer i övrigt och den eviga frågan .....vad ska vi göra med våra liv?! Haha alltid! ;) var iaf otroligt mysigt på alla sätt och vis. Sedan blev det givetvis middag också... En riktigt god sådan nämligenYOGHURTGLASS! Fin middag om jag får säga det själv sedan blev tyvärr bion skittråkig men med finsällskap så gör det inget! Önskar verkligen att ALLA dagar skulle få vara som just denna torsdag, jag älskar dig vännen du är det finaste jag har! (Tvingade förövrigt Johanna att fota typ allt vi gjorde... Som vanligt Hahahah!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!