Nyfunnen vänskap!

"Nygammal "vänskap växer inte på träd, men jag har funnit någon här som betyder mer än ord kan beskriva! Vi tar hand om varandra och kämpar tillsammans ibland är det lättare och andra gånger blir det magplask, thats life... 

Gårdagens kvällen på intiativ av denna underbara vän att vi skulle skriva ett varsit ark med peppande ord och citat med mera, så där satt vi med varsit papper och skrev. Detta betydde så mycket för mig och dessa fina ord hänger nu på min vägg! Du är så värdefull och underbar men jag tror du lätt glömmer det du har också en styrka som är få begynnande! All kärlek och tack för att du finns, du lyser upp min värld! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!